پویش استان شدن سبزوار در خبرگزاری فارس صبح دوشنبه 21 شهریورماه با کسب 13118 رأی  به جایگاه سومین کمپین پر طرفدار کشور در وبسایت فارس من صعود کرد.

این پویش یک روز قبل با کمتر از 12 هزار رأی در جایگاه چهارم قرار گرفته بود ولی در حال حاضر در ظهر دوشنبه جایگاه سوم را به خود اختصاص داده و تا رسیدن به جایگاه پرطرفدارترین پویش کشور تنها 1500 رأی دیگر فاصله دارد. البته این آمار و ارقام مرتبا در حال تغییر است و به نظر می رسد در چند روز گذشته با همت مردمان غرب خراسان این تغییرات به نفع سبزوار بزرگ و کم شدن فاصله اش تا جایگاه اول بوده است.

امید است با همت مردم غیور منطقه سبزوار بزرگ و سایر شهرستان های غرب خراسان، حق این منطقه پر پتانسیل که با همت مردم پرتلاش و بخش خصوصی غیرتمند همه ملاک ها و زیرساخت های لازم برای استان شدن را کسب کرده اما به لحاظ فاصله زیاد با مرکز استان و محرومیت از سرمایه گذاری های مختلف دولتی در وضعیت مظلومانه ای قرار گرفته است، در تقسیمات کشوری دیده شود و تشکیل استان خراسان غربی (سربداران) به مرکزیت سبزوار در دستور کار مقامات دولتی و نمایندگان مجلس قرار بگیرد.

همچنین انتظار می رود خبرگزاری فارس که میزبان این کمپین هاست، به این اشتیاق و حمایت مردمی که این روزها در وبسایت فارس من متعلق به آن خبرگزاری تبلور یافته است، پاسخ درخوری بدهد و پیگیری از عالی ترین مقام مسئول را به درستی به انجام برساند تا باعث دلسردی و بی اعتمادی مردم نسبت به وعده های این خبرگزاری نشود. 

گفتنی است کمپین استان شدن نیشابور نیز در حال حاضر در جایگاه پنجم پرطرفدارترین پویش های کشور قرار دارد و مرتباً در حال رشد است.

 

کمپین حمایت از استان شدن سبزوار(کلیک کنید)
 

استان خراسان غربی