رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات سبزوار گفت: روحانیون ، مجموعه سپاه و بسیج ، دستگاههای فرهنگی و رسانه های گروهی نقش مهمی در جلب مشارکت های مردمی برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات دارند.

علی هدایتی در دیدار با فرمانده و اعضای شورای حوزه بسیج بقیه الله ( ادارات ) سبزوار با بیان اینکه ستاد عتبات عالیات گمنام و مظلوم واقع شده  افزود: باید بیش از پیش وظایف و رسالت ستاد عتبات و عالیات را برای مردم تبیین  کنیم.

وی در عین حال افزود: خدمات شایان مجموعه سپاه و بسیج برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای بازسازی عتبات عالیات بر کسی پوشیده نیست.

وی اظهار داشت: مردم دیار سربداران نشان داده اند همواره دوستدار اهل بیت (ع) هستند و هر ساله کمک‌های خوبی به بازسازی عتبات عالیات داشته اند.

وی روحانیون ، دستگاههای فرهنگی و رسانه های گروهی را برای جلب مشارکت های مردمی تاثیر گذار دانست و افزود: ما بایستی با اقدامات فرهنگی و رسانه ای رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

وی همچنین در بخشی از سخنانش تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به دمشق را محکوم کرد و گفت: این تجاوز منجر به شهادت چهار مستشار نظامی ایران و تعدادی از نیروهای محلی شد.

سرهنگ پاسدار نعمتی فرمانده حوزه ادارات سبزوار نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از حوزه کاری خود در باره جمع آوری کمک برای توسعه  بازسازی عتبات عالیات ارائه کرد .