هو الباقی 
 
خبر درگذشت شادروان مرحوم رضا دولت آبادی از مدیران برجسته و خوشنام بانکی کشور و از فرزندان شایسته دیار سربداران بسی ناگوار و اندوهبار بود. 
 
سوابق دیرینه آن مرحوم در خدمت پاکدستانه به نظام بانکی ایران سبب شد که به عنوان چهره ماندگار نظام بانکی کشور معرفی گردد و این خود به تنهایی افتخار بزرگی برای سبزوار و سبزواری هاست. اما ایشان در کنار همه خدمات و اقداماتی که در سطح ملی داشت، همواره تلاش و همتی در خور ستایش برای توسعه شهر و دیار خود نیز به خرج می داد که شاید واضح ترین نمونه آن، همکاری موثر در پرداخت تسهیلات ۳۰۰ میلیارد تومانی بانک ملت به راه آهن سبزوار بود که مراحل نهایی تخصیص اعتبار آن در حال انجام است. 
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت این مصیبت به همه دوستداران و فعالان توسعه سبزوار، برای خانواده محترم داغدار طلب صبر و اجر و برای روح آن مرحوم از درگاه خدای منان رحمت و بخشایش بی پایان آرزو میکنم. 
 
همچنین تسلیتی ویژه به برادر عزیزمان جناب آقای علی دولت آبادی که خود از وزنه های دلسوز و از پیگیران شاخص توسعه دیار سربداران است و اکنون به سوگ برادر نشسته، عرض نموده و امیدواریم راه نیک برادر پر قدرت تر از گذشته در عرصه توسعه غرب خراسان توسط ایشان و همه دوستداران و فعالان این عرصه پیموده شود.  
 
محمدرضا محسنی ثانی
نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی