سومین کتاب شعر سید ابوالفضل حسینی شاعر محلی سرای سبزوار، تحت  عنوان «ته تغاری» شب گذشته طی مراسمی فرهنگی، در سالن اجتماعات شهرداری سبزوار رونمایی شد. 

به گزارش امید سبزوار، این برنامه به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و شهرداری سبزوار برگزار شد و تعدادی از چهره های فرهنگی و هنری غرب خراسان در آن شرکت داشتند.

در این جلسه وحید ملوندی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان، از عزم شورای شهر و شهرداری برای حمایت از فعالیت های فرهنگی و خصوصا هنرمندان صاحب اثر خبر داد.

کاظم کرامت هنرمند پیشکسوت سبزواری در عرصه شعر، تئاتر و موسیقی نیز در این مراسم درباره گویش سبزواری و ویژگی های آن و اهمیت حفظ این لهجه اصیل فارسی سخنانی را مطرح کرد.

شعرخوانی چند شاعر سبزواری از دیگر بخش های این مراسم بود.

گفتنی است سید ابوالفضل حسینی شاعر محلی سرا و طنزپرداز سبزواری و از اعضای محفل ادبی مشکات زیر نظر اداره کتابخانه های عمومی سبزوار است که تا کنون به انتشار سه کتاب شعر قند منتر، بقبن و ته تغاری کرده است.

پیش بینی می شود سومین کتاب این شاعر محلی سرا نیز مانند کتاب های قبلی او به خاطر روحیه طنز و بهره گیری از لهجه شیرین سبزواری، خواندنی باشد و مورد استقبال خوبی از جانب مردم و خصوصا کتابخوانان غرب خراسان قرار بگیرد.