اوایل آذرماه جاری اولین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد و در کنار همه برنامه های فرهنگی و هنری ارزشمندی که در این جشنواره به اجرا در آمد، یک تابلو زیبا از چهره شهید حمیدرضا الداغی توسط عباس صادقی یکی از هنرمندان خوش ذوق دیار سربداران  ترسیم شد، که کاری قابل تحسین بود.

به گزارش امید سبزوار در این تابلو آقای صادقی با هنر سیاه مشق و نقاشی خط، چهره شهید الداغی را در طول مدت برگزاری مراسم کشید و حتی جزئیاتی مانند مردمک چشم، ابرو و لب های او را نیز با هنر نقاشی خط ترسیم کرده است.

متنی که در این تابلو بارها و بارها خوش نویسی شده است، عبارت است از «شهید حمیدرضا الداغی شهید غیرت» و در کنار آن سخنی از آیت الله خامنه ای رهبر ایران نیز با خطی درشت خوشنویسی شده است که گفته بود: «شهید حمیدرضا الداغی شهادتش افکار عمومی را تکان داد»

این تابلو ارزشمند پس از اتمام کار به موزه دانشگاه حکیم سبزواری اهدا شده است.

عباس صادقی قبلا نیز در مراسم شب هفت شهید حمیدرضا الداغی تابلویی از چهره شهید را در طول برگزاری مراسم در محل گلزار شهدای سبزوار نقاشی کرده بود.

گفتنی است عباس صادقی هنرمند خوشنویس، نگارگر و نقاش سبزواری است که دارای مدرک ممتاز خوشنویسی است و در حال حاضر هنرجوی دوره فوق ممتاز انجمن خوشنویسان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار است.

در مطالب بعدی این رسانه بیوگرافی این هنرمند دیار سربداران منتشر می شود.