مالک و مدیر رستوران کاج به عنوان یکی از کارآفرینان برتر سبزوار مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش امید سبزوار در آیین تجلیل از تعاونی ها و کارآفرینان برتر شهرستان سبزوار که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و نمایندگان غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان شهرستانی در محل فرهنگسرای امام رضای این شهر برگزار شد، تقدیرنامه و تندیس کارآفرین برتر یک سال گذشته سبزوار به احسان دولت آبادی اهدا شد.

مالک رستوران کاج در ارتباط با این موضوع به خبرنگار امید سبزوار گفت: او در سال 1398 این رستوران را تنها با 11 نفر نیروی کاری از مالکان قبلی خریداری کرده و در این مدت با تغییر و تحولاتی که به وجود آورده، نیروهای شاغل در این رستوران را به 64 نفر در سه شیفت کاری رسانیده که همگی دارای بیمه هستند.

دولت آبادی افزود: با راه اندازی مجموعه جدید کاجینو که در ساختمان تازه این رستوران در بولوار چمران این شهرستان در حال ساخت است، تعداد نیروهایی که مستقیماً در این هتل- رستوران و کافی شاپ بزرگ سبزوار به طور مستقیم مشغول به کار می شوند به بیش از 90 نفر خواهد رسید.

وی توضیح داد: هدف ما در مجموعه کاجینو ارتقاء چند درجه ای سطح رستوران داری در غرب خراسان رضوی است به طوری که سبزوار بتواند به یکی از مقاصد شمال شرق ایران برای گردشگری غذا تبدیل شود. 

دولت آبادی همچنین گفت: اعتقاد بنده و سایر همکارانم در تیم مدیریت کاجینو بر این است که برای تحقق اهداف کاری که مد نظر داریم، اولین اصل داشتن کارمندانی با نشاط، حرفه ای و علاقه مند به کار است و به همین خاطر سعی ما بر این است که برای همه نیروهای شاغل در کاج شرایط رفاهی نظیر حقوق مکفی و بیمه و نیز بهداشت روانی محیط کار فراهم باشد و بدین ترتیب ما نه فقط یک کسب و کار بلکه یک خانواده را فراهم آورده ایم که هم مدیران و هم نیروهای کاری آن مرتباً در حال رشد و ارتقاء فردی و گروهی هستند.

وی با بیان اینکه در فازهای جدید کاریمان با در اختیار گرفتن مجموعه پردیسان در دانشگاه حکیم سبزواری و رستوران هتل جهانگردی سبزوار، دامنه فعالیت های گروه کاجینو گسترش می یابد، گفت: در مسیر این توسعه شغلی نیازمند استخدام نیروهای بیشتری هستیم و خوشحالم که با همراهی همکاران و دوستان پرتلاشم در زمینه اشتغالزایی و ارتقاء کیفیت رستوران داری در غرب خراسان توانسته ام قدم های موثری بردارم.