علی بشیری مسئول بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری در هفته کتاب و کتابخوانی 1402 که در آخرین روزهای آبان ماه جشن گرفته شد، به عنوان کتابدار برگزیده نابینایان در سطح استان خراسان رضوی مورد تقدیر قرار گرفت.

او در مدت حضورش در بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری طرح «صدایت را اهدا کن» را با جدیت پیش برده و تا کنون موفق شده با جذب همکاری شماری از خیرین سبزواری زمینه گویاسازی 357  کتاب عمدتاً درسی را که مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان نابینا بوده است، فراهم آورد.

با همت بشیری و حمایت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سبزوار، بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری در حال حاضر جزء 5 کتابخانه نابینایان فعال  در زمینه تولید محتوا و گویا سازی از میان 64 بخش نابینایان کل کشور است.

گفتنی است بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری که خدمات خود را فقط به سبزوار محدود نکرده و به چندین شهرستان و  استان در شرق کشور خدمت رسانی می کند، در دو بخش اهدای صدا برای قرائت کتاب های مورد نیاز نابینایان و نیز اهدای کمک های مالی برای تنظیم و تدوین و آماده سازی کتاب های صوتی ضبط شده، پذیرای خیران نیک اندیش سبزواری و خیران کتاب از سایر نقاط کشور است.