شاید کمتر سبزواری ای باشد که تا به حال حداقل یک مرتبه غذایی از رستوران - فست فود کاج را (چه در مکان خود رستوران و چه به صورت بیرون بر) نخورده باشد. رستوران فست فود کاج بدون شک یکی از برندهای موفق و مشهور سبزوار در حوزه غذا در چند سال اخیر بوده است. 

مالک کنونی این رستوران احسان دولت آبادی یکی از ورزشکاران موفق و کارآفرینان پر انگیزه سبزواریست که ایده های بزرگ و زیبایی برای رونق گردشگری غذا در این دیار را در سر می پروراند و البته فقط به ایده محدود نشده و حالا دارد در میدان عمل گام های بلندی را برای این منظور بر میدارد.

برای آشنایی با این همشهری خوش ایده که مرد عملی کردن ایده های خود هم هست، یک روز درمحل کارش به دیدار او رفتم. از همان ابتدا او را در جمع و در تعاملی تنگاتنگ با تیمی از دوستان و چهره های فکری و فرهنگی موفقی یافتم که بسیاری از آن ها در حوزه های کاری خود نامدار و قابل احترامند.

احسان دولت آبادی این روزها با عشق و انگیزه ای وصف نشدنی در حال احداث ساختمانی جدید برای کافه رستوران کاج در سبزوار است که البته از این به بعد با برند جدید کاجینو شناخته خواهد شد.

ساختمان کاجینو در حاشیه بولوار چمران سبزوار، مجموعاً زیربنایی 1700 متری در دو و نیم طبقه دارد که از بخش های مختلف رستوران، فست فود، کافی شاپ، نان سرا(کارگاه پخت وعرضه انواع نان های حجیم یا به عبارتی دیگر بیکری) ، تالار ویژه مراسم رسمی اداری و یا خانوادگی، روف گاردن، اتاق ویژه تولد، موسیقی زنده، لابی و ... در یک مجموعه واحد با معماری خاص و قابل توجهی برخوردار است. 

چنین مجموعه ای نه تنها تا کنون در سبزوار سابقه نداشته، بلکه به گفته دولت آبادی این مجموعه با چنین جامعیتی در کل خراسان و حتی در مشهد هم بی رقیب است. اما همه اش این نیست. او فقط به فکر معماری و ساختمان و دکور و ظرف و تجهیزات مدرن آشپزخانه ای نیست، بلکه مهمتر از همه او دارد برای ایجاد یک سیستم تلاش میکند. 

گفتنی ها درباره کاجینو بسیار است و گفتگوی من با آقای دولت آبادی به رابطه دوستانه و حتی برادرانه اش با پرسنل کاج، همکاری های جدیدش با دانشگاه حکیم سبزواری و هتل جهانگردی و ... حتی به جنبه های شخصی تر زندگی او از جمله کتاب ها و موسیقی ها و پادکست های مورد علاقه اش کشید.

اگر مایل هستید در مطالب بعدی بیشتر درباره مجموعه کاجینو و مالک خوش ایده و پرتلاش آن بدانید با رسانه امید سبزوار همراه باشید.