امیرحسین مرادی کارگردان دو مستند داستانی «بسامو» و «سبزوار من» از طراحی پوستر این دو اثر توسط بهرنگ نامداری هنرمند سرشناس کشوری در عرصه گرافیک و طراحی خبر داد.

مرادی در این رابطه گفت: تأکید بنده این است که در طراحی این پوستر بعضی  شاخصه های فرهنگی شهرستان و المان های ویژه ی سبزوار گنجانده شوند و با توجه به سوابق ارزنده ای که آقای نامداری در  زمینه طراحی پوستر دارد، امیدوارم این پوستر بتواند به بهترین وجه ممکن کار ما را معرفی کند.

وی توضیح داد: بهرنگ نامداری تاکنون طراحی پوسترهای زیادی از جمله برای کاور آلبوم یا آهنگ هایی از خوانندگان سرشناس کشورمان نظیر بابک جهانبخش، احسان خواجه امیری، سینا شعبانخانی، رضا صادقی و مرحوم بهنام صفوی را انجام داده و همچنین در زمینه طرح های مفهومی و نیز آثار تبلیغاتی برای محصولات تجاری نیز تجارب ارزنده ای دارد که امیدواریم در طراحی پوستر مستند بسامو و سبزوار من از حاصل همه تجربیات او بهره کافی را ببریم.

گفتنی است تولید دو مستند داستانی بسامو و سبزوارمن به کارگردانی امیرحسین مرادی، نویسندگی سید نورالله رضوی و تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق از نیمه های مرداد امسال در سبزوار آغاز شد و اکنون پس از انجام مراحل فیلم برداری، به مرحله تدوین و طراحی پوستر رسیده است.